BAŞKAN ÖZAŞKIN ÜLKÜ OCAKLARI’NIN HİZMET BİNASI AÇILIŞINA KATILDI

03/05/2026
Şuhut Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın Ülkü Ocakları Eğitim ve Kültür Vakfı Afyonkarahisar İl Başkanlığı’nın yeni hizmet binasının açılış törenine katıldı.
Ülkü Ocakları Afyonkarahisar İl Başkanlığı 3 Mayıs Türkçülük Günü'nde mülkiyeti kendisine ait olan yeni hizmet binasına taşındı. Hafta sonu yoğun katılımla düzenlenen açılış törenine Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Milletvekili Mehmet Taytak, Ülkü Ocakları Eğitim ve Kültür Vakfı Genel Başkanı Ahmet Yiğit Yıldırım, MHP İl Başkanı Ahmet Kahveci, Ülkü Ocakları İl Başkanı Mesut Çetinkaya, Şuhut Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın, MHP Şuhut İlçe Başkanı Ali Durmaz, Şuhut Ülkü Ocakları Başkanı Himmet Aygün ve çok sayıda partili katıldı. Program Ordu Bulvarı’nda bulunan eski hizmet binası önünden başlayan yürüyüşle Belediye Çarşısı’nda yer alan yeni hizmet binasına kadar devam etti. Açılışta konuşan Ülkü Ocakları Afyonkarahisar İl Başkanı Mesut Çetinkaya, 58 yıllık hasretin sona erdiğini ifade ederek binanın vakıfa kazandırılmasında emeği geçenlere teşekkür etti. Daha sonra MHP İl Başkanı Ahmet Kahveci, MHP Milletvekili Mehmet Taytak ve Ülkü Ocakları Genel Başkanı Ahmet Yiğit Yıldırım da birer konuşma yaptı. Program kapsamında çeşitli dans gösterileri de sahnelendi. Açılış töreni dualar eşliğinde kurdele kesilmesi ve yeni hizmet binasının gezilmesiyle sona erdi. Şuhut Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın Ülkü Ocakları Eğitim ve Kültür Vakfı’nın yeni hizmet binasının hayırlı olmasını temenni ederek emeği geçenlere teşekkür etti.
Fotoğraflar
DİĞER HABERLER
- BAŞKAN ÖZAŞKIN SAHADA İNCELEMELERDE BULUNDU
- BAŞKAN ÖZAŞKIN KUAFÖR SALONU AÇILIŞINA KATILDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE BAŞARI MESAJI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, BİLİM ŞENLİĞİ’NİN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA HAKİM VE SAVCIYA VEDA PROGRAMI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ULUSLARARASI BLOK MERMER FUARI’NIN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA PARK VE YEŞİL ALANLARDA YOĞUN ÇALIŞMA
- ŞUHUT’TA MEYDANLAR ÇAY OCAKLARIYLA CANLANDI
- ÖĞRENCİLER ŞUHUT’UN TARİHİ MİRASINI YERİNDE TANIDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, JANDARMA TEŞKİLATI’NIN KURULUŞ YIL DÖNÜMÜNÜ KUTLADI
- BELEDİYE PERSONELLERİMİZ SAĞLIK KONUSUNDA BİLGİLENDİRİLDİ
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖNÜLLERE DOKUNAN ZİYARETLER
- ŞUHUT’TA MARKETLERE ZABITA DENETİMİ DEVAM EDİYOR
- ŞUHUT BELEDİYESİ HAŞERE RİSKİNE KARŞI SAHADA
- ŞUHUT’TA YAĞMUR ALARMI: EKİPLERİMİZ SAHADAYDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN TBMM’DE YATIRIM TEMASLARI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖMÜ BELEDİYESİ’NE ZİYARET
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ŞUHUT HALK EĞİTİMİ MERKEZİ YIL SONU SERGİSİ AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT MİLLET KUPASI’NDA KURALAR ÇEKİLDİ: İLK MAÇLAR 8 HAZİRAN’DA
- BELEDİYE MECLİSİ HAZİRAN AYI OLAĞAN TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Hızlı Erişim











