ŞUHUT BELEDİYESİ EKİPLERİNDEN KAR MESAİSİ

04/05/2026 Pazartesi
Şuhut ilçemizde etkili olan yoğun kar yağışının ardından Şuhut Belediyesi ekiplerimiz ulaşımın aksamaması ve vatandaşların güvenliği için gece boyunca sahada aralıksız çalışma yürüttü.
Afyonkarahisar genelinde etkisini gösteren kar yağışı ve sağanak Şuhut’ta da hayatı olumsuz etkiledi. Belediye ekiplerimiz hızlı ve koordineli müdahaleleriyle vatandaşların yanında oldu. Gece boyunca teyakkuz halinde çalışan ekipler özellikle ulaşımın aksamaması için kritik noktalarda yoğun mesai harcadı. Yoğun kar yağışı nedeniyle devrilen ağaçlar kısa sürede kaldırılırken ulaşıma kapanan Yarışlı Yolu ile Şehit İbrahim Imış Parkı yolu ekiplerin aralıksız çalışması sonucu yeniden trafiğe açıldı. İlçenin farklı noktalarında eş zamanlı olarak yol açma, temizlik ve kar küreme çalışmaları sürdürüldü. Öte yandan Senir Köyü’nde mahsur kalan bir vatandaş da ekiplerimiz tarafından kurtarıldı. Belediyemizden yapılan açıklamada, vatandaşların mağduriyet yaşamaması için çalışmaların kesintisiz devam edeceği belirtilirken sürücülere dikkatli olmaları yönünde uyarıda bulunuldu. İlçemiz merkezine uzak yerleşim yerlerinden taşımalı eğitimle okullarına gelen öğrenciler için yaşanabilecek ulaşım sorunlarına karşı ise eğitime bir gün ara verildi.
BAŞKAN ÖZAŞKIN EKİPLERİ ZİYARET ETTİ
Gece boyunca çalışmaları yakından takip eden Şuhut Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın zorlu hava koşullarında görev yapan Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerini ziyaret ederek özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti. Özaşkın, “Fedakarca çalışmalarınız ilçemizde hayatın normale dönmesi açısından büyük önem taşıdı. Ekiplerin koordineli çalışması sayesinde birçok olumsuzluk kısa sürede giderildi. Moral ve motivasyonunuzun yüksek olması başarıyı beraberinde getirdi. Şuhut Belediyesi olarak vatandaşlarımızın huzur ve güvenliği için birlik ve beraberlik içinde bu tür zorlukların üstesinden geleceğiz” ifadelerini kullandı.
BAŞKAN ÖZAŞKIN EKİPLERİ ZİYARET ETTİ
Gece boyunca çalışmaları yakından takip eden Şuhut Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın zorlu hava koşullarında görev yapan Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerini ziyaret ederek özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti. Özaşkın, “Fedakarca çalışmalarınız ilçemizde hayatın normale dönmesi açısından büyük önem taşıdı. Ekiplerin koordineli çalışması sayesinde birçok olumsuzluk kısa sürede giderildi. Moral ve motivasyonunuzun yüksek olması başarıyı beraberinde getirdi. Şuhut Belediyesi olarak vatandaşlarımızın huzur ve güvenliği için birlik ve beraberlik içinde bu tür zorlukların üstesinden geleceğiz” ifadelerini kullandı.
Fotoğraflar
DİĞER HABERLER
- BAŞKAN ÖZAŞKIN SAHADA İNCELEMELERDE BULUNDU
- BAŞKAN ÖZAŞKIN KUAFÖR SALONU AÇILIŞINA KATILDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE BAŞARI MESAJI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, BİLİM ŞENLİĞİ’NİN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA HAKİM VE SAVCIYA VEDA PROGRAMI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ULUSLARARASI BLOK MERMER FUARI’NIN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA PARK VE YEŞİL ALANLARDA YOĞUN ÇALIŞMA
- ŞUHUT’TA MEYDANLAR ÇAY OCAKLARIYLA CANLANDI
- ÖĞRENCİLER ŞUHUT’UN TARİHİ MİRASINI YERİNDE TANIDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, JANDARMA TEŞKİLATI’NIN KURULUŞ YIL DÖNÜMÜNÜ KUTLADI
- BELEDİYE PERSONELLERİMİZ SAĞLIK KONUSUNDA BİLGİLENDİRİLDİ
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖNÜLLERE DOKUNAN ZİYARETLER
- ŞUHUT’TA MARKETLERE ZABITA DENETİMİ DEVAM EDİYOR
- ŞUHUT BELEDİYESİ HAŞERE RİSKİNE KARŞI SAHADA
- ŞUHUT’TA YAĞMUR ALARMI: EKİPLERİMİZ SAHADAYDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN TBMM’DE YATIRIM TEMASLARI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖMÜ BELEDİYESİ’NE ZİYARET
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ŞUHUT HALK EĞİTİMİ MERKEZİ YIL SONU SERGİSİ AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT MİLLET KUPASI’NDA KURALAR ÇEKİLDİ: İLK MAÇLAR 8 HAZİRAN’DA
- BELEDİYE MECLİSİ HAZİRAN AYI OLAĞAN TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Hızlı Erişim












