25/06/2026 Perşembe
Şuhut Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın Afyonkarahisar Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü görevine atanan Melih Melik Kara’yı ziyaret ederek yeni görevinde başarılar diledi.
Şuhut Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın, Belediye Başkan Yardımcımız Yalçın Özgür ve Belediye Meclis Üyemiz Halil İbrahim Tekin, Afyonkarahisar Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü görevine atanan Melih Melik Kara’ya hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette Başkan Özaşkın, Melih Melik Kara’yı yeni görevinden dolayı tebrik ederek başarı dileklerini iletti ve kurumlar arası güçlü iletişimin kentin gelişimine önemli katkılar sunacağını vurguladı. İl Müdürü Melih Melik Kara ise nazik ziyaretlerinden dolayı Başkanımız Özaşkın ve beraberindeki heyete teşekkür ederek, kamu kurumları ile yerel yönetimler arasındaki iş birliğini güçlendirecek çalışmalara önem vereceklerini belirtti. Ziyaret karşılıklı iyi niyet temennilerinin ardından hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.
Fotoğraflar