BAŞKAN ÖZAŞKIN ÖĞRENCİLERİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU

26/06/2026 Cuma
Şuhut Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın, karne heyecanını öğrencilerle paylaşarak, "Her karne; emeğin, azmin ve başarının en güzel göstergesidir. Çocuklarımızın eğitim yolculuğunda her zaman yanlarında olmaya devam edeceğiz" dedi.
Şuhut ilçemizde 2025-2026 eğitim-öğretim yılının kapanış töreni Kurtuluş İhsan Küçükarslan İlkokulu'nda düzenlendi. Karne heyecanının yaşandığı programa Şuhut Kaymakam Vekili Emrah Aslan, Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ebubekir Bozkurt, İlçe Jandarma Komutanı Mehmet Özcan, İlçe Emniyet Müdürü Atilla Çınar, öğretmenler, veliler ve öğrenciler katıldı. Tören kapsamında sınıfları ziyaret eden Başkanımız Özaşkın ve protokol üyeleri, öğrencilerin karne sevincine ortak olarak başarı belgeleri ve karnelerini takdim etti. Öğrencilerle yakından ilgilenen protokol üyeleri, yaz tatilini verimli değerlendirmeleri yönünde tavsiyelerde bulunurken, öğretmen ve velilerin emeklerine de teşekkür etti.
HER BAŞARI, GELECEĞİMİZE YAPILAN EN DEĞERLİ YATIRIMDIR
Karne töreninde açıklamalarda bulunan Şuhut Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın, eğitimin toplumların kalkınmasındaki en önemli unsur olduğuna dikkat çekerek, çocukların geleceğe en iyi şekilde hazırlanmasının ortak sorumluluk olduğunu ifade etti. Özaşkın, "Bugün öğrencilerimizin bir yıllık emeklerinin karşılığını aldığı anlamlı bir günü hep birlikte yaşıyoruz. Her bir evladımızın başarısı bizleri gururlandırıyor. Eğitim alanında yapılan her yatırımın geleceğimize yapılan yatırım olduğunun bilinciyle hareket ediyoruz. Belediye olarak okullarımızın ihtiyaçlarının karşılanması, öğrencilerimizin daha iyi şartlarda eğitim alabilmesi ve eğitim projelerine destek verilmesi konusunda bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da üzerimize düşen sorumluluğu yerine getirmeye devam edeceğiz. Tüm öğrencilerimizi, onları büyük fedakarlıkla yetiştiren ailelerini ve özveriyle görev yapan öğretmenlerimizi gönülden kutluyorum. Çocuklarımıza sağlıklı, mutlu ve verimli bir yaz tatili diliyorum." dedi.
HER BAŞARI, GELECEĞİMİZE YAPILAN EN DEĞERLİ YATIRIMDIR
Karne töreninde açıklamalarda bulunan Şuhut Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın, eğitimin toplumların kalkınmasındaki en önemli unsur olduğuna dikkat çekerek, çocukların geleceğe en iyi şekilde hazırlanmasının ortak sorumluluk olduğunu ifade etti. Özaşkın, "Bugün öğrencilerimizin bir yıllık emeklerinin karşılığını aldığı anlamlı bir günü hep birlikte yaşıyoruz. Her bir evladımızın başarısı bizleri gururlandırıyor. Eğitim alanında yapılan her yatırımın geleceğimize yapılan yatırım olduğunun bilinciyle hareket ediyoruz. Belediye olarak okullarımızın ihtiyaçlarının karşılanması, öğrencilerimizin daha iyi şartlarda eğitim alabilmesi ve eğitim projelerine destek verilmesi konusunda bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da üzerimize düşen sorumluluğu yerine getirmeye devam edeceğiz. Tüm öğrencilerimizi, onları büyük fedakarlıkla yetiştiren ailelerini ve özveriyle görev yapan öğretmenlerimizi gönülden kutluyorum. Çocuklarımıza sağlıklı, mutlu ve verimli bir yaz tatili diliyorum." dedi.
Fotoğraflar
DİĞER HABERLER
- ŞUHUT BELEDİYESİ AŞURE PROGRAMI YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN İL MÜDÜRÜ KARA’YA HAYIRLI OLSUN ZİYARETİ
- ATATÜRK PARKI PROJESİNDE ÇALIŞMALAR BAŞLADI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN SAHADA İNCELEMELERDE BULUNDU
- BAŞKAN ÖZAŞKIN KUAFÖR SALONU AÇILIŞINA KATILDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE BAŞARI MESAJI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, BİLİM ŞENLİĞİ’NİN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA HAKİM VE SAVCIYA VEDA PROGRAMI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ULUSLARARASI BLOK MERMER FUARI’NIN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA PARK VE YEŞİL ALANLARDA YOĞUN ÇALIŞMA
- ŞUHUT’TA MEYDANLAR ÇAY OCAKLARIYLA CANLANDI
- ÖĞRENCİLER ŞUHUT’UN TARİHİ MİRASINI YERİNDE TANIDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, JANDARMA TEŞKİLATI’NIN KURULUŞ YIL DÖNÜMÜNÜ KUTLADI
- BELEDİYE PERSONELLERİMİZ SAĞLIK KONUSUNDA BİLGİLENDİRİLDİ
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖNÜLLERE DOKUNAN ZİYARETLER
- ŞUHUT’TA MARKETLERE ZABITA DENETİMİ DEVAM EDİYOR
- ŞUHUT BELEDİYESİ HAŞERE RİSKİNE KARŞI SAHADA
- ŞUHUT’TA YAĞMUR ALARMI: EKİPLERİMİZ SAHADAYDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN TBMM’DE YATIRIM TEMASLARI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖMÜ BELEDİYESİ’NE ZİYARET
Hızlı Erişim












